نکاتی درباره پرینترهای رنگی
نوشته شده توسط : افشار

 

 

 

 

 

برچسپ ها را بصورت مستقیم چاپ کنید .

 

 

 

اگر شما از پرینتر خود برای چاپ برچسپ استفاده می کنید ، تا جای که امکان دارید از خم شده برچسپ درون پرینتر جلو گیری کنید .

 

اکثر پرینتر ها قسمتی دارند که کاغذ بصورت دستی وارد می شود و بصورت مستقیم چاپ می شود ، برای چاپ برچسپ از این قسمت استفاده کنید .

 

بعضی از پرینترها لوازم جانبی برای چاپ مستقیم برچسپ ها دارند ، اگر پرینتر شما این امکانات را دارد از آن استفاده کنید و تا جای که امکان دارید برای چاپ برچسپ سعی کنید از قسمتی برچسپ را وارد کنید که کمترین غلتک در مسیر چاپ وجود دارد .

 

سینی تغدیه چاپ مستقیم را در هنگامی که استفاده نمی کنید ببندید

 

 

 

 اگر شما برای چاپ برچسپ و کاغذ از سینی تغذیه مستقیم استفاده می کنید ، حتماً در زمانی که از آن استفاده نمی کنید آن را ببندید ، چون امکان دارد در هنگام بلند شدن شما از روی صندلی با آن برخورد کنید و بشکند .

 

قرار دادن پرینتر در محل مناسب از رخ دادن این اتفاق و آسیب دیدن پرینتر شما جلوگیری می کند .

 

 

 

در هنگام تعویض قطعات و باز کردن پرینترمواظب باشید .

 

 

 

در هنگام تعمیر یا سر هم کردن قطعات یا آموزش تعمیرات پرینتر دقت کنید چون پرینترها از قعطات شکستنی پلاستیک مانندی ساخته شده اند .

 

 اگر شما هنگامی که پرینتر خود را باز کردید و متوجه شدید در زمان سر هم کردن یا تعویض قطعه باید با زحمت و فشار یک قطعه را جا بزنید ، لحظه ای صبر کنید و ببینید که چطور آن قطعات به هم وصل می شوند .

 

در اکثر پرینتر ها دفترچه راهنما کمک زیادی به شما برای حل این مشکل می کنند .

 

 

 

دفترچه تعمیرات را بخرید .

 

 

 

اگر شما از مدل خاصی از یک پرینتر استفاده می کنید که آموزش تعمیر پرینتر  آن را نمی دانید ، می توایند دفترچه تعمیر آن را از کارخانه تولید کننده بخرید .

 

 این دفترچه ها نکات مهمی برای عیب یابی ، نمودار و تصاویر سر هم کردن قطعات و نکات و اطلاعات مفیدی برای تعمیر پرینتر شما دارند .

 

وقتی که شما می خواهید پرینتر خود را تعمیر کنید این دفترچه کار شما را آسان می کند و با راهنمای قدم به قدم به شما کمک می کند .

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: